במקרה של תקלה

07.06.2021 טיפים ומידע שימושי

מה לעשות במקרה של תקלה במכשיר?

במקרה של קושי או תקלה במכשיר השמיעה שלכם, פעלו כך לפני שתגשו לסניף ו/או למעבדה:

1. החליפו סוללה או וודאו שהמכשיר טעון (כשמדובר במכשיר נטען).

2. החליפו פילטר בהתאם להנחיות.

3. אם מדובר במכשיר עם אוזניה  – בדקו האם האוזניה וצינורית האוזניה נקיות ולא חסומות ע”י שעווה או רטיבות.

4. אם מדובר במכשיר עם צינורית דקה – יש לבדוק אם הצינורית נקיה.

5. אם מדובר במכשיר נטען – מומלץ להשתמש בטבליות ייבוש בתוך קופסאת הטעינה, או במקרים של רטיבות קיצונית, להשתמש בערכת ייבוש חשמלית.

כתבות אחרונות

ONLINE בדיקת שמיעה

תהליך קצר מהיר ופשוט

בצעו בדיקת שמיעה

מאמרים נוספים

לבדיקת והתאמת מכשירי שמיעה מתקדמים בבית הלקוח