במקרה של תקלה
07.06.2021
טיפים ומידע שימושי
מה לעשות במקרה של תקלה במכשיר?
במקרה של קושי או תקלה במכשיר השמיעה שלכם, פעלו כך לפני שתגשו לסניף ו/או למעבדה:
1. החליפו סוללה או וודאו שהמכשיר טעון (כשמדובר במכשיר נטען).
2. החליפו פילטר בהתאם להנחיות.
3. אם מדובר במכשיר עם אוזניה – בדקו האם האוזניה וצינורית האוזניה נקיות ולא חסומות ע”י שעווה או רטיבות.
4. אם מדובר במכשיר עם צינורית דקה – יש לבדוק אם הצינורית נקיה.
5. אם מדובר במכשיר נטען – מומלץ להשתמש בטבליות ייבוש בתוך קופסאת הטעינה, או במקרים של רטיבות קיצונית, להשתמש בערכת ייבוש חשמלית.